Az F1 az új technológia meghatározó szereplője és kutatója

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A Hidrogén Munkacsoportban az F1-et is képviselik, itt a technológia motorsportban való alkalmazhatóságát fogják vizsgálni.

A Hidrogén Munkacsoport azzal a céllal alakult, hogy vizsgálja a hidrogén technológia alkalmazhatóságát az autósportban, beleértve az F1-et is. Az autóipar nagyon érdekelt abban, hogy a hidrogén alapú erőforrások terjedjenek el, és az autósport lehetőséget nyújthat egy kísérleti laboratóriumként. A munkacsoport célja az, hogy feltérképezze, hogyan lehetne hasznosítani a hidrogén technológiát a versenyzés világában, ideértve a versenypályák infrastruktúráját, a szállítást és a biztonsági megoldásokat is. Az F1 részéről Pat Symonds, az elismert mérnök, a munkacsoport tagja, aki korábban sok sikert ért el magas pozíciókban dolgozva különböző istállóknál. Az FIA-t Nikolasz Tombazisz, korábbi ferraris mérnök képviseli, míg az Extreme H sorozatot váltó Extreme E-től Mark Grain, a technikai igazgató vesz részt a munkában. Az F1-ben szereplő gyártók közül (talán az Alpine?) egy már kísérletezik a hidrogénnel, és még idén egy Toyota GR Corolla futott a japán Super Taikyu sportautó-bajnokságban hidrogén hajtással. Az F1 jövője felé történő visszatérésről is szólnak pletykák, mivel a vezetők könnyebb és egyszerűbb motorokat szeretnének.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések